خبرهای داغ:

 پیوست رسانه ای از اولویت های اصلی برنامه های بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: پیوست رسانه ای از ضروریات اصلی و مهم در اجرای برنامه‌های شاخص بسيج است و باید با تقویت و توانمندسازی شبکه خبرنگاران افتخاری بسیج در این عرصه تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۴۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه میامی در دیدار با مسئولان خبرگزاری بسیج استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در افزایش بهره‌وری و اجرای هر چه بهتر برنامه ها و ماموریت های ابلاغی در سپاه و بسیج گفت:پشتیبان عملکرد در یک ناحیه ،روابط عمومی آن ناحیه خواهد بود و امروزه توجه به پیوست رسانه ای برنامه ها یک اصل مهم و راهبردی است.
وی افزود:اقناع سازی در مخاطب با روش های مختلف رسانه ای و پوشش خبری فعالیت های شاخص بسیج منجر به امید آفرینی در جامعه می شود .
فرمانده سپاه ناحیه میامی با تاکید بر ظرفیت های متنوع شهرستان میامی خاطر نشان کرد:با وجود پراکندگی جغرافیایی در شهرستان میامی ظرفیت های مهمی در این شهرستان وجود دارد و اقدامات مؤثر بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی،سازندگی و محرومیت زدایی در حال انجام است که در صورت رسانه ای شدن این اقدامات شاهد ایجاد روحیه در بین جهادگران و امید آفرینی در مردم این شهرستان خواهیم بود.
سرهنگ اسماعیلی در پایان با تقدیر از عملکرد خبرگزاری بسیج استان سمنان، توجه به کادر سازی در شبکه خبرنگاران بسیج را با اهمیت دانست و تصریح کرد: پویایی و کادر سازی در شبکه خبرنگاران افتخاری بسیج یکی از اولویت های اصلی این ناحیه در موضوعات رسانه ای است که با هدف گذاری صحیح در این عرصه و تربیت کادر متخصص و انقلابی می توان در عرصه جهاد تبیین و گام برداشت و در مسیر تحقق گام دوم انقلاب نقش آفرین باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها